Vezi aici cum sa-ti activezi Facebook Timeline ACUM!


Va ziceam despre noul serviciu Facebook Timeline si despre faptul ca nu este posibil sa fie folosit la momentul actual, pentru ca inca e in constructie. Dar daca esti maniac si vrei sa-l folosesti ACUM fara dar si poate, iata ce trebuie sa faci:

Pasul 1: Logheaza-te pe Facebook.

Pasul 2: Activeaza modul "Developer" (daca nu ai facut-o inca). Tasteaza "Developer" in casuta de cautare de sus si fa click pe primul rezultat.

Pasul 3: Mergi la aplicatia Developer. Daca Facebook nu te redirectioneaza automat, fa un clic aici.

Pasul 4: Creeaza o aplicatie noua (nu o va putea vedea nimeni) si da-i un nume (fara majuscule):



Pasul 5: Esti gata? Acum da click pe “Get Started using open graph” de sub titlul “Open Graph”.

Pasul 6: Creeaza o atiune de testare a aplicatiei tale. Poti scrie "Read" a "Book". Eu am pus "jailbreak" an "iPhone", ca doar pe Totul despre iPhone suntem :)



Pasul 7: Vei fi directionat catre o pagina de configurare a aplicatiei. Mergi jos si fa clic pe "Next" de inca vreo trei ori, pana ajungi la sfarsitul configurarii aplicatiei.

Pasul 8: Dupa ce aplicatia ta este configurata, fa clic pe "Roles" din meniul din stanga, apoi acceseaza-ti profilul din dreapta. Vei ajunge la aceasta pagina mirifica:


Fa clic pe "Get it Now" si vei intra in Timeline, un profil care acopera toata viata ta de cand ai intrat pe Facebook. Iata cam cum arata al meu (am acoperit cu rosu informatiile personale):



Totul despre iPhone este un blog creat din pasiune pentru tot ce inseamna iPhone, iPod, iPad si Mac. Ai ocazia de a te abona prin e-mail la cel mai bun blog dedicat iPhone-ului si ne poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.

2 comments:

  1. Salut ... Mie nu mi-a functionat dupa pasii urmati de mai sus ...

    ReplyDelete
  2. Salut Catalin,

    Dupa ce termini de configurat aplicatia trebuie sa-ti accesezi profilul pentru a vedea mesajul "Get it now" pentru Facebook Timeline.

    Am adaugat pasul 8 in ghidul de mai sus in acest sens.

    Sa-mi spui daca mai ai probleme.

    ReplyDelete