Magazinele de vânzare cu amănuntul Apple din întreaga lume, acum cu logo-uri roșii pentru Ziua Mondială a SIDA
În cinstea Zilei Mondiale împotriva SIDA, care are loc pe 1 decembrie, Apple a început să transforme logo-urile Apple Store la multe dintre locațiile sale de vânzare cu amănuntul din întreaga lume roșie.Apple CEO Tim Cook a împărtășit câteva fotografii ale logo-urilor roșii pe Twitter această după-amiază.Apple magazinele din întreaga lume devin roșii pentru a onora #WorldAIDSDay. Împreună, putem obține o generație fără SIDA. pic 30 Sep 2018 Seful de marketing Apple, Greg Joswiak, a declarat la inceputul acestei saptamani ca Apple intentioneaza sa transforme logo-urile la 125 de magazine rosii, cu alte 400 de magazine care sa aiba decalcomanii rosii Logouri Apple. Culoarea roșie este menită să sporească gradul de conștientizare pentru lupta globală împotriva SIDA. Planurile Apple să promoveze Ziua Mondială a SIDA în locațiile sale de vânzare cu amănuntul pe parcursul săptămânii următoare. De la sâmbătă, 1 decembrie până vineri, 7 decembrie, 1 dolar din fiecare achiziție Apple Pay efectuată la un magazin Apple, prin intermediul aplicației Apple Store sau pe site-ul Apple va fi donată către (RED), cariera pe care Apple a colaborat-o cu ani de zile (RED) se concentrează pe stoparea SIDA în Africa prin intermediul fondurilor acordate Fondului Global. Ieri, Apple a declarat că a câștigat 200 de milioane de dolari pentru (RED) prin marfa exclusivă (PRODUCT) RED pe care o vinde. Când clienții Apple cumpără un dispozitiv (RED) sau un accesoriu (RED), o parte din venituri este donată. Breviar înrudit: Apple StoresTags: (PRODUCT) RED, Apple de vânzare cu amănuntul, World AIDS DayDiscuss acest articol în forumurile noastre
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment