Mac Mail App Broken pentru unii utilizatori Gmail în MacOS Mojave 10.14.4

Apple la începutul acestei săptămâni a lansat MacOS Mojave 10.14.4, care a avut efectul secundar nefericit de a face ca aplicația Mail să fie inutilizabilă pentru unii care utilizează serviciile Gmail pentru adresele lor de e-mail. După instalarea actualizării macOS 10.14.4 și deschiderea aplicației Mail, Gmail utilizatorii sunt rugați să-și autentifice adresele de e-mail folosind un formular de autentificare Google. Din păcate, procesul de autentificare nu se lipsește și, la scurt timp după autentificare, aplicația Mail solicită încă o dată autentificarea sau refuză să lucreze, incluzând toate conturile Gmail ca offline. sunt thread-uri pe forumurile de asistență Apple și pe forumurile MacRumors de la utilizatorii care se confruntă cu această problemă și noi, de aici, la MacRumors, ne-am confruntat și cu problema în primul rând. Cititorul MacRumors dwfaust descrie bug-ul: i-am actualizat la Mojave 10.14.4 ieri și toate păreau bune. În această dimineață m-am trezit la cele mai multe (5 din 7) conturi Gmail "offline" și am solicitat autentificări de autentificare "în Safari". Am trecut prin procesul de introducere a adreselor de email și a parolelor, iar conturile sunt încă offline. le iau on-line, mi se solicită din nou login-urile, dar nu se mai întorc online. Reboot de două ori, dar nu merge. Unii utilizatori au reușit să își configureze conturile de e-mail utilizând IMAP ca soluție. Cei care au contactat suportul Apple au fost informați că o remediere este în execuție, astfel încât eroarea ar putea fi abordată în viitorul apropiat.Acest articol, "Mac Mail App Broken for Some Users Gmail în MacOS Mojave 10.14.4" a apărut pentru prima dată pe MacRumors.com

No comments:

Post a Comment