Apple introduce abonarea contra cost pentru aplicatiie iOS

Pana acum nu a existat plata pentru a upgrada o aplicatie pe care ai cumparat-o precedent prin App Store pentru iPhone-ul, iPod-ul sau iPad tau. Totusi, aceasta este o caracteristica a magazinului de aplicatii pe care majoritatea creatorilor de aplicatii au cerut-o de mult timp.

Eddy Cue a declarat cu o luna in urma ca urma sa introduca o astfel de abonare la un cost de $1 pe saptamana sau $40 pe an, precedate de un trial gratuit de doua saptamani. Acum, o schimbare in termenii de utilizare a soft-ului iTunes face si mai multa lumina in acest caz: "Abonarea platita" permite anumitor publicatii sa perceapa o taxa pentru ca utilizatorul sa poate vizualiza cel mai recent continut al acestor publicatii pe iDevice-ul sau.

Din iTunes, vei avea optiunea de reinoire automata a abonamentului, insa aceasta va fi automat dezactivata daca publicatia va ridica pretul pe care il percepe. O alta parte interesanta a aparitiei abonamentului platit este ca, pentru a-l face posibil, Apple trebuie sa cedeze publicatiei informatii personale pe care le stocheaza despre fiecare utilizator iTunes. Noii termeni de utilizare iTunes  stipuleaza ca programul iti poate cere numele, adresa de email si numarul de telefon pentru a putea fi ulterior folosite in scopuri de marketing.

Daca te intrebai care este felia pe care Apple si-o pastreaza din cascaval, poti afla inca de pe acum ca acelasi procent ca in cazul achizitiei de aplicatii se pastreaza: 30%. Aceasta este o suma destul de mare cu care inginerii aplicatiilor trebuie sa fie de acord atunci cand doresc sa vanda ceva prin App Store, avand in vedere ca intreg continutul si tehnologia prezenta intr-o aplicatie le revine lor si nu companiei Apple. Acum, la fel vor trebui sa procedeze si in cazul abonamentului platit.

Ne poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.

No comments:

Post a Comment