Jailbreak untethered (nepriponit) iOS 4.2.1 pe iPhone 4, 3G, 3GS, iPod Touch 4G, 3G si 2G cu GreenPois0n - ghid complet. Simplu si eficient!

Chronic Dev a scos in sfarsit la iveala ultima versiune de GreenPois0n, adica RC5. Aceasta aduce jailbreak complet pe iOS 4.2.1, orice device, fara batai de cap. Iata cum sa faci jailbreak la device-ul tau pe 4.2.1:

(atentie! Daca ai un iPhone care depinde de unlock - adica a trebuit sa-l decodezi ca sa functioneze pe reteaua pe care esti acum, NU urma acest ghid)

PASUL 1

Descarca GreenPois0n de aici (click).

PASUL 2

Acceseaza programul, conecteaza iPhone-ul sau iPod-ul tau la calculator si apasa "Jailbreak":


PASUL 3

Urmeaza urmatoarele insructiuni pentru a-ti pune iDevice-ul in starea DFU (Device Firmware Upgrade - un fel de recovery din care poti oricand sa iesi, deci nu-ti face griji!):



  • Tine apasat butonul "Sleep" pentru doua secunde;
  • Continuand apasarea pe butonul "Sleep", apasa si butonul "Home" pentru 10 secunde;
  • Da drumul la butonul "Sleep", dar continua apasarea pe butonul "Home" pentru inca 15 secunde.

PASUL 4


GreenPois0n va incepe sa lucreze. Jailbreak-ul a inceput!

PASUL 5

Dupa ce procesul se termina, vei gasi pe intr-una din paginile iPhone-ului sau a iPod-ului tau iconita "Loader" (vezi foto jos). Acceseaz-o si instaleaza-ti Cydia:


Felicitari! Ai jailbreak-uit alaturi de noi!

UPDATE 1: Daca ai un device caruia deja i-ai facut jailbreak tethered (priponit) cu RedSn0w, ruleaza jailbreak-ul cu GreenPois0n din acest ghid peste el si va deveni nepriponit.

Ne poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.

26 comments:

  1. am urmat pasii descrisi si nu a aparut iconita " loader" pe ecranul iphon-ului!

    ReplyDelete
  2. daca am deja facut jailbrake cu redsn0w si il bag pe acesta peste se poate intampla ceva?

    ReplyDelete
  3. se pare ca siteul celor de la greenpois0n a cazut in seara asta, daca cineva a reusti sal descarce as fi recunoscator daca l-ar "share-ui" cu noi. Si am o intrebare, daca am deja jailbrake tethered cu redsnow si il pun pe acesta peste , pierd toate aplicatiile descarcate?

    ReplyDelete
  4. la mine nu merge imi apare JB faild si aparatul imi ramana cu un display alb. . . ma putetzi ajuta?

    ReplyDelete
  5. @Kahro: dar ce s-a intamplat dupa ce s-a terminat jailbreak-ul? ce model ai, iOS, firmware? Daca ai iPhone, este decodat? Da si tu niste detalii, ca nu sunt clarvazator!

    ReplyDelete
  6. @Andrei: daca ai jailbreak in modul tethered (priponit) facut cu RedSn0w si faci acum acest jailbreak, care este untethered (nepriponit) cu GreenPois0n, jailbreak-ul tau va deveni untethered. Deci e indicat sa-l faci :)

    Daca ai un jailbreak untethered cu RedSn0w, nu vad de ce ai vrea sa-l refaci cu GreenPois0n

    ReplyDelete
  7. @Anonymous: da, a cazut ieri site-ul, la fel si versiunea de Windows pentru jailbreak; vezi http://totuldespreiphone.blogspot.com/2011/02/greenpois0n-rc5-pentru-windows-va-fi.html

    Tot ce poti face este sa continui sa incerci site-ul pana cand poti downloada soft-ul, dupa care ghidul de mai sus se aplica fara nicio problema.

    ReplyDelete
  8. kahro:
    Scuze pentru "ne"informatii complete..
    am un iphone 4 pe care aveam 4.1 cu jailbreak limera.
    am vazut ca a aparut greenpois0n pt 4.2.1 si am updatat ... la 4.2.1 cu firmware 03.10.01...
    am downloadad fisierul pt win si am urmat pasi..
    nu a aparut pe ecran iconitele load sau cydia
    MERSI

    ReplyDelete
  9. a aparut pe site greenpois0n o vers pt win
    acum o incerc....

    ReplyDelete
  10. il am eu ! Descarcat, testat pe IOS 4.2.1 tip nou ! Este ojk!
    Acum caut unlock !

    ReplyDelete
  11. Stie cineva um il deblochez pt orice retea ?

    ReplyDelete
  12. Salut! Felicitari pt acest tutorial este foarte bun.
    Am si eu o intrebare, un tutorial pt INSTALAREA APLICATIILOR CRACKUITE la fel de usor ca acesta nu exista sau nu faceti?
    Sau help me cu niste linkuri folositoare despre aceasta problemna. Mersi

    ReplyDelete
  13. @blueray87: urmeaza pe acest blog, in curand :)

    ReplyDelete
  14. Salut Cristi!
    Se mai aude ceva de tutorialul pt INSTALAREA APLICATIILOR CRACKUITE?

    ReplyDelete
  15. Salut!
    Se mai aude ceva de tutorialul pt INSTALAREA APLICATIILOR CRACKUITE.
    merci!

    ReplyDelete
  16. salutare...am fakt si eu jailbreak cu redsnow si apoi cu greenpoison, mi-a aparut si loader si cydia, dar problema este ca ma conectez la wifi,nu-mi merge nici cydia,nici safari, si nici-un fel de aplicatie care necesita conexiune...ma poate ajuta cineva?trebuie sa o iau de la inceput..?va multumesc

    ReplyDelete
  17. Super la mine a functionat fara nici un fel de problema:> Multumesc!


    Shi inca ceva o solutie pentru a Decoda Versiunea de Soft 4.2.1 cand apare?:D .

    ReplyDelete
  18. @blueray87

    vezi: http://totuldespreiphone.blogspot.com/2011/02/cum-sa-descarci-si-sa-instalezi.html

    ReplyDelete
  19. Salut am facut jailbrake cu Greenpois0n pe 3gs iso 4.2.1, sa instala fara probleme dar nu imi apare iconitia loader, ma poate ajuta cinva va multumesc sa mai incer o data?

    ReplyDelete
  20. Salut stie careva vreun unlock? Pentru Iphone 4 Cu Basband: "03.10.01" si versiunea de soft 4.2.1 .

    ReplyDelete
  21. Buna.As vrea sa tiu si eu ce ghid sa urmez pentru a face update la iphone.Iphonu-l a fost decodat cand a fost adus din America.Este un iphone 3G versiunea actuala este 4.0 si vreau sa fac update la 4.2.1 Firmware modem 05.13.04 numar serial 931

    ReplyDelete
  22. multumesc frumos, ca am urmat pasii si nu se mai deschide deloc iphone-ul. sfaturi??

    ReplyDelete
  23. cum aflu dca telefonul a fost decodat sau nu

    ReplyDelete