Cum sa descarci si sa instalezi aplicatii crack-uite pe iPhone, iPod Touch si iPad (ghid complet)

Avertisment: Acest articol este unul pur informational. Nu sustin pirateria sub nicio forma si recomand celor care cunosc cazuri de incalcare a legii sa le aduca in vederea organelor abilitate. Prin acest articol imi propun sa informez mai bine publicul asupra procesului de piraterie, cu scopul de a-l putea combate mai eficient pe viitor!

PASUL 1

Pentru a putea descarca si rula aplicatii crack-uite (piratate) pe iPhone-ul, iPod-ul sau iPad-ul tau, trebuie mai intai sa-i faci jailbreak acestuia. Procesul de jailbreak este unul perfect legal si poti gasi cele mai bune tutoriale pentru acesta pe blogul pe care te afli acum. Daca nici un tutorial din cele din linkurile de mai sus nu se potriveste device-ului si iOS-ului tau, incearca functia de cautare pe acest blog din dreapta sus.

PASUL 2

Viziteaza apptrackr.org sau cauta aplicatia pe care o doresti prin fisierele torrent, de exemplu pe motorul de cautare torrentz.com.

PASUL 3
De pe iDevice-ul tau, acceaseaza Cydia. In meniul de jos al Cydiei, apasa Manage > apoi Sources pe ecran > apoi Edit din dreapta sus > apoi Add din stanga sus, dupa care introduci urmatoarea sursa:

http://cydia.hackulo.us

(Cydia te poate avertiza ca e periculos, asa ca va trebui sa apesi "Add anyway")

PASUL 4

Din meniul de cautare (Search) al Cydiei, cauta si instaleaza Installous. Ai grija sa instalezi aplicatia si nu tema Installous. Apliatia va aparea ca primul rezultat al cautarii. O instalezi apasand Install din dreapta sus, dupa ce o accesezi in Cydia.

Acum ai doua optiuni pentru a rula aplicatiile piratate pe iDevice-ul tau (A sau B):

PASUL 5.A

Poti "trage" (drag & drop) aplicatia descarcata la pasul 2 in iTunes si apoi sincroniza device-ul tau pentru a trece aplicatia piratata pe el.

PASUL 5.B

Sau poti accesa direct de pe Home Screen-ul iDevice-ului tau aplicatia Installous si poti descarca si instala direct de acolo aplicatiile crackuite. In Installous, acceseaza Categories sau Search si cauta aplicatia dorita. Vei gasi aproape toate aplicatiile din App Store pentru care trebuie sa platesti in mod normal.

Selecteaza aplicatia, apasa Download si alege o versiune de descarcare ALTA DECAT PRIMA, care este prin App Store si care te va obliga sa platesti pentru aplicatie. Cele mai bune versiuni de descarcare sunt: fileape.com si filedude.com. Dupa ce selectezi unul din aceste doua servere pentru a descarca aplicatia, selecteaza "Download normally" si apoi introdu codul din imagine pentru a demonstra ca nu esti un robot.

Descarcarea va aparea in sectiunea Downloads din meniul aplicatiei Installous. Dupa ce se termina de descarcat, apasa pe ea si iti vor aparea doua optiuni: Install si Send IPA. Daca vrei sa o instalezi, o vei selecta pe prima, daca doresti sa o trimiti unui prieten, o vei selecta pe a doua (astfel incat el sa nu mai trebuiasca sa o downloadeze separat).

PASUL 6

Aplicatia crack-uita va aparea pe Home Screen-ul tau.

Tin sa repet: acest articol a fost scris si publicat pentru a combate pirateria, expunand metoda prin care aplicatiile piratate sunt descarcate si instalate pe iDeviceuri.

Ne poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.

29 comments:

  1. SALUT ! Am un Iphone 3g 4.2.1 , am jailbreak facut si am instalat INSTALLOUS. Mi-am downloadat un joc si cand dau install imi zice ''INSTALLATION FAILED:INVALIDE IPA'' ce trebuie sa fac ?

    ReplyDelete
  2. Fie nu s-a descarcat complet (conexiunea WiFi a fost intrerupta in timp ce se descarca), fie este prost IPA-ul ca atare.

    Sterge-l si mai da-l jos o data.

    ReplyDelete
  3. Ce joc? verifica in iTunes ca este compatibil cu 3G-ul mai intai. In ziua de azi putine aplicatii noi mai tin cont de compatibilitatea cu iPhone 3G

    ReplyDelete
  4. De completat s-a completat . Jocul se numeste Angry Birds Rio. L-am downloadat din nou acum.. si imi face aceeasi figura. Si ma puteti ajuta si pe mn sa pun soft mai mic pe Iphone ? :DVa rog !

    ReplyDelete
  5. poti face downgrade numai daca ai SHSH salvat. ghidul asta explica tot: http://totuldespreiphone.blogspot.com/2011/01/cum-sa-downgradezi-ios-instaleaza-o.html

    ReplyDelete
  6. Si daca nu am SHSH salvat ? vad pe linku care mi l-ai dat ca trebuie sa il downloadez , l-am downloadat si mi se deschide in Itunes .. nu pot sa ii dau Run Administrator ..( te rog da add la id: ionutz.carlos )ms mult .

    ReplyDelete
  7. Ionut, din pacate fara semnatura SHSH salvata in prealabil nu te pot ajuta.

    ReplyDelete
  8. OK iti multumesc mult pentru timpul accordat..

    ReplyDelete
  9. Oricand! te rog frumos sa ne anunti daca ai gasit pe cineva in Romania care poate hackui un downgrade iPhone fara semnatura SHSH salvata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am facut singur downgrade pe iphone 3gs de la ios 6.1.3 la ios 4.2.1 fara semnaturi shsh

      Delete
  10. OK cu cea mai mare placere...

    ReplyDelete
  11. salut pot descarca un joc pe iphone si sa-mi apara si pe ipad???

    ReplyDelete
  12. Salut , nu merge sa downloadez nimic sau cel putin nu-mi dau seama cum . Intru in Installous dau la search , caut ce-mi doresc si ii dau download iar apoi imi zice ca-l pot lua din app store..cum fac?

    ReplyDelete
  13. Salut , am tot incercat sa instalez unlimtones dar pur si simplu nu-mi merge , winsc( root-ul ) respectiv nu-mi merge , nu mi se deschide imi da eroare cu connection , iar cand vreau sa intru in terminal imi iese automat si nu inteleg de ce , putin ajutor va rog?
    Respect !

    ReplyDelete
  14. Eu pot sa fac downgrade fara semnatura oficiala apple.

    ReplyDelete
  15. cum fac sa downloadez o aplicatie pe iphone din installous? ii dau download si imi apare o lista lunga de aplicatii crackuite, dar ma trimite pe site-uri care ori nu merg ori nu stiu cum sa le folosesc....ufff..era asa usor inainte cu fileape sau filedude... de ce numai sunt astea?

    ReplyDelete
  16. nu reusesc sa introduc codul ce mi-l cere cand vreau sa instalez o aplicatie cu instalous ma poate ajuta cineva va rog?

    ReplyDelete
  17. Sall am un 3GS si am instalat pe el installous 5.0.1 dar merge doar pana acolo unde imi da link de descărcări apoi se blocheaza!!! Mă poate ajuta cineva sa imi zicea care e problema

    ReplyDelete
  18. care are IOS 6 sa se lase pagubas cu installous si appsync pana nu scoate unu nou! iar se poate instala foarte bine si fara installous cu ifunbox si prin usb. deschize ifunbox si dai pe install app si cauti unde ai facut download mult mai simplu asa... ca daca esti pe IOS 6 nu merge nici aia cu itunes ca nu merge appsync cum trebuie. daca poti downgradeaza la IOS 5 folositi redsn0w pentru a verifica daca cumva cydia are shsh salvate... ca nici eu nu am salvat manual. sau folositi tinyumbrella sa vedeti daca le poate scoate din telefon... daca aveti nevoie de ajutor contactatima (michael_viteazul) si voi incerca sa va ajut... daca stiti engleza puteti vizita situl hackulo.us si au forum cu toate problemele existente

    ReplyDelete
  19. mia ramas telefonul blocat ce sa fac(dupa ce am fost in cidia si dupa ce am instalat instalous i-am dat reebot mi mia ramas blocta) ce sa fac?

    ReplyDelete
  20. salut am un iphone 4 si habar nam cum sa descarc aplicati pe el am itunes dar nu reusesc sami fac cont gratuit pe el ajutatima si pe mine va rog

    ReplyDelete
  21. salut am un iphone 3gs 4.1 si cand bag http://cydia.hackulo.us imi apare eroarea: could not connect to the server de ce imi arare asta ajutati-ma!!

    ReplyDelete
  22. salut nu pot sa bag http://cydia.hackulo.us imi da eroare ce trebuie sa fac va rog ajutatima

    ReplyDelete
  23. ramai la nokia3310... aia faci...

    ReplyDelete
  24. Nu pot sa descarc nici o aplicatie pe un aiphon 6 plus

    ReplyDelete
  25. appvalley.vip si ai multe aplicati fara sa umbli la telefon.

    ReplyDelete