Cum sa creezi un cont de iTunes pentru alta tara

La putin timp dupa ce am inceput sa scriu pe acest blog minunat pe care te afli la momentul de fata, am fost asaltat de producatori de soft care imi ofereau coduri promo pentru aplicatii pentru care in mod normal trebuia sa platesti. Ideea era ca eu sa le downloadez si sa le recenzez pe blog. Problema: toti erau din Statele Unite ale Americii, iar eu, cu un cont de iTunes pe Romania, nu puteam achizitiona aplicatii din strainatate.

Iata insa, mai jos, un tutorial in care explic pentru mintea cocosului cum poti sa-ti faci un cont de iTunes pentru orice tarisoara doresti.

Pe langa faptul ca vei putea downloada aplicatii gratuite care nu sunt disponibile in tara ta, poti, asa cum am scris mai sus, sa-ti insusesti codurile promotionale pe care le primesti din diferite surse. Si cum romanul este pretutindeni (Romania, Spania, Italia, Germania s.a.m.d.), urmatorul tutorial il va ajuta cu siguranta!

  1. Deschide iTunes si selecteaza iTunes Store din meniul din stanga;
  2. Mergi jos, jos, jos de tot cu scroll-ul sau cu bara din dreapta si da click pe steagul din coltul drept;
  3. Selecteaza tara pentru care doresti sa creezi un cont. In acest tutorial am selectat, exemplificativ (oare exista cuvantul asta??), Statele Unite ale Americii;
  4. Se va deschide magazinul specific tarii pe care ai selectat-o;
  5. Acum cauta (din bara de cautare din dreapta sus) o aplicatie gratuita. Pentru magazinul din SUA, poti cauta aplicatia Lose it!, care e valabila numai pentru jmekerii de americani;
  6. Dupa ce ai gasit aplicatia, apasa pe butonul "FREE" pentru a o downloada;
  7. Iti va aparea un pop-up. Trebui sa click-uiesti pe "Create New Account";
  8. Iti vor aparea termenii serviciului. Citeste-i (ha ha ha) si apasa "Continue";
  9. Introdu datele tale din contact, dupa cum ti le cere iTunes si apasa "Continue";
  10. Tadaaaam. Acum trebuie sa platesti! Glumesc, selecteaza ca metoda de plata "None", ca doar oameni suntem:
  11. Ei bine, completeaza o adresa, reala sau fictiva, apoi apasa "Continue". Daca iti faci un cont pe magazinul din SUA, atunci trebuie sa ai grija sa introduci un ZIP si un nr. de telefon valid. Astea le gasesti pe net. De exemplu, daca zici ca locuiesti in statul Wyoming, mergi aici si introdu oricare din codurile ZIP afisate. La fel vei proceda si cu numarul de telefon - vei cauta o forma de telefon specifica statului introdus;
  12. Asteapta email-ul de confirmare de la Apple si urmeaza instructiunile din el pentru a-ti cofirma contul (e vorba de un singur click, nu te speria);
  13. Noua ta aplicatie se va downloada automat.

Este foarte greu. Daca esti gaina. Daca nu, ar trebui sa mearga ca uns. Dar in orice eventualitate, poti comenta la acet articol si ti se va raspunde.

Ne poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.

7 comments:

  1. Super exact,rezolvat imediat.

    ReplyDelete
  2. da cum fac in germana ce trb sa scriu la PLZ:

    ReplyDelete
  3. esti tare frate...

    ReplyDelete
  4. pana la card m-am descurcat dar la card mie nu-mi apare "None" .daca ai putea sa ma ajuti...multumesc!

    ReplyDelete
  5. Buna imi poți creea te rog un cont iStore deorece nu imi apare None si cand am incercat sa trec mai departe dupa ce am scris datele cardului nu mi-a permis telefonul.Te rog ajutama am nevoie de un cont urgent

    ReplyDelete